Portfolio bedrijven

< Back
i

i

i

i

Unit Luchtvaartpolitie

In opdracht van Screentime was ik eerste cameraman en hielp ik mee met de beeldregie van het TV programma: “Unit Luchtvaartpolitie”. Een serie over de meerwaarde van de politiehelikopter in het politieapparaat. Deze primetime serie werd zondagavond op RTL 4 uitgezonden en had gemiddeld 1,1 miljoen kijkers.
i


i

i

i

i
i

i

i

i

DeMaCo

In samenwerking met Niels Beers en Webrise de huidige bedrijfsvoering van DeMaCo treffend gedocumenteerd.
i


i

i

i

i
i

i

i

i

AkzoNobel

Samen met Hallelujah in opdracht van AkzoNobel een serie virals gemaakt om onder het personeel meer bewustwording voor Safety Day te creëren. Een initiatief om bedrijfsongevallen terug te dringen. Deze zeer succesvolle virals hebben wereldwijd veel van de 60.000 personeelsleden die Akzo telt op de actiesite gekregen. En er zijn meerdere parodieën door de werknemers verfilmd.
i

i

i

i

i
i

i

i

i

Corendon Virals

In opdracht van hallelujah serie virals geregisseerd en gemonteerd waarbij Corendon de zelfspot niet schuwt.
i


i

i

i

i
i

i

i

i

De Hollandsche Manege

Voor één van de laatste stadsmaneges die Europa nog telt heb ik samen met Hannus Taken een bijzondere film gemaakt. Dit leverde een prachtig avontuur op met Neerlands oudste pantomimespeler Rob van Reijn en Olympisch schaatser Sjoukje Dijkstra. Deze film is in de museumwinkel van De Hollandsche Manege te koop en word getoond tijdens de rondleidingen aldaar. Hieronder een preview.
i

i

i

i
i
i

i

i

i

< Back